Wiosenne porządki. Obecnie sprzątam... Foto "info".
Wiosenne porządki. Obecnie sprzątam... Foto "info".
Dialogi z podłogi Dialogi z podłogi
303
BLOG

Nasza kamienica. Nasze radio

Dialogi z podłogi Dialogi z podłogi Polityka Obserwuj notkę 0

Wystarczy autolansu przez celebrytów. Przepraszam, że piszę o tym dzisiaj - 10 kwietnia 2013...

Na stronie http://pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_Radio_Program_III występuje istotny błąd co do autorstwa programu "Zapraszamy do Trójki" oraz "Listy Przebojów Programu III". 
Tzw. ramówkę Programu III oraz wspomnianych audycji w latach osiemdziesiątych , opracowałem ja osobiście i nikt inny. Podobnie z pierwszym etapem tworzenia nowego zespołu "Zapraszamy...". Do tej pory nie upominałem się o upublicznianie tego faktu, jednak wobec przypisywania sobie przez wiele osób , które nigdy nie miały z tym nic wspólnego, zasług - proszę o to małe sprostowanie.
W latach 2002 - 2003 pełniłem obowązki z - cy kierownika redakcji "Aktualności" /tylko taką funkcję mi powierzono z powodu braku dyplomu wyższej uczelni, nieobecności w PZPR i poglądów politycznych/.
Wcześniej pracowałem m. in. w "Magazynie Studenckim" i "Studiu Poszukiwań" Polskiego Radia. Jestem autorem wielu innych tzw. ramówek - m. in. "Muzyki Nocą".
Moja działalność w Polskim Radiu spowodowała bezpośredni udział słuchaczy w audycjach, przez rozmowy telefoniczne z prezenteram a także nadawanie "na żywo" własnych relacji.
Nie chodzi mi o podkreślanie moich zasług a jedynie pozbawienie tzw. celebrytów jednej z możliwości lansowania się przy każdej okazji.

Z poważaniem
Zdzisław R. Mac


W pilnych sprawach proszę o kontakt: :
+48 790808523

Jestem reporterem /Polskie Radio: "Magazyn Studencki", "Studio poszukiwań", "Zapraszamy do trójki"; Telewizja Polska; Redakcja "info"; "Na przełaj"; WRI/. Tel.: +48 572977606 z.mac.infopl@gmail.com *** Tylko z naturalnych materiałów. Projektujemy i wykonujemy wnętrza, w których jest MIŁO-ść... E - mail: ata.eliza@gmail.com Tel.: +48 790808523 Zdzisław Ryszard Mac Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka